De kerstmarkt wordt georganiseerd door de horeca op het Marktplein.
Het Bra3 levert ondersteuning.
De inschrijvingen verlopen via het platform van het Bra3 maar worden doorgestuurd naar de horeca.
Ook de betalingen lopen via een ander rekeningnummer, niet via het Bra3.
De horeca besliste dat er geen kraampjes meer worden voorzien. Elke standhouder zorgt zelf voor een eigen stand/tent, eigen tafel en inrichting van de stand, eigen verlichting, eigen verlengsnoeren. Wij zorgen voor voldoende elektriciteitsvoorziening, achtergrondmuziek, vuurkorven… We besteden veel aandacht aan de veiligheid en de netheid. Het reglement geeft duidelijk aan waarmee je rekening moet houden.
Een standplaats van 3m = 50 euro + 20 euro netheidswaarborg.
Marktkramers betalen 75 Euro.
1 meter extra = 5 euro
De netheidswaarborg krijg je terug na controle door de organisatie de avond zelf.
Wij duiden de standplaatsen aan en houden hierbij rekening met de producten die worden verkocht.
Vanaf 14u kun je de stand opstellen en inrichten op de aangeduide plaats. Elke standhouder zorgt dat de stand klaar is tegen 17u.
(lees
hier het reglement)
Art.10: Gebruik enkel propaan, geen butaan. Conforme gasslang max 2m. Controle door de brandweer.
Art.11: Geen alcohol boven de 21°, enkel nog bier, wijn en gestookte dranken minder of gelijk aan 21°
Art.12: Bij gebruik van een frituur ben je verplicht tot het bijhebben van een branddeken.
De netheidswaarborg wordt ENKEL DE AVOND ZELF en NA CONTROLE door een medewerker van de horeca terugbetaald.
De inschrijving is pas definitief vanaf het moment dat de betaling op onze rekening staat.
Er wordt dus voorrang verleend aan de personen/verenigingen die reeds betaalden.