Inschrijvingsformulier Kerstmarkt Kuurne

De kerstmarkt wordt georganiseerd door de horeca op het Marktplein.
Het Bra3 levert ondersteuning.

De inschrijvingen verlopen via het platform van het Bra3 maar worden doorgestuurd naar de horeca.
Ook de betalingen lopen via een ander rekeningnummer, niet via het Bra3.

De horeca besliste dat er geen kraampjes meer worden voorzien. Elke standhouder zorgt zelf voor een eigen stand/tent, eigen tafel en inrichting van de stand, eigen verlichting, eigen verlengsnoeren. Wij zorgen voor voldoende elektriciteitsvoorziening, achtergrondmuziek, vuurkorven… We besteden veel aandacht aan de veiligheid en de netheid. Het reglement geeft duidelijk aan waarmee je rekening moet houden.

Een standplaats van 3m = 50 euro + 20 euro netheidswaarborg.
Marktkramers betalen 75 Euro.
1 meter extra = 5 euro
De netheidswaarborg krijg je terug na controle door de organisatie de avond zelf.

Wij duiden de standplaatsen aan en houden hierbij rekening met de producten die worden verkocht.
Vanaf 14u kun je de stand opstellen en inrichten op de aangeduide plaats. Elke standhouder zorgt dat de stand klaar is tegen 17u.

Plaats voor eigen tent van 3 meter breedte = 50 Euro
Marktkramer = 75 Euro
Per meter extra 5 Euro
Netheidswaarborg: 20 Euro (krijg je terug na een mooie opkuis van uw stand)

Vul hieronder het totale nodige elektrisch vermogen in van alle toestellen.
Om u een idee te geven ivm vermogens elektrische toestellen.
- microgolfoven: 1000 Watt
- elektrische oven 3000 Watt
- vitrokeramische kookplaat: 2000 Watt
- Inductiekookplaat: 2500 Watt
- koffiezet: 1000 Watt
- frituurketel: 2000 Watt
- industriële toestellen: 2000 tot 4500 Watt

(lees hier het reglement)
Art.10: Gebruik enkel propaan, geen butaan. Conforme gasslang max 2m. Controle door de brandweer.
Art.11: Geen alcohol boven de 21°, enkel nog bier, wijn en  gestookte dranken minder of gelijk aan 21°
Art.12: Bij gebruik van een frituur ben je verplicht tot het bijhebben van een branddeken.
De netheidswaarborg wordt ENKEL DE AVOND ZELF en NA CONTROLE door een medewerker van de horeca terugbetaald.
De inschrijving is pas definitief vanaf het moment dat de betaling op onze rekening staat.
Er wordt dus voorrang verleend aan de personen/verenigingen die reeds betaalden.